miercuri, 12 iunie 2013

Bun găsit!

În primul rând trebuie să vă spun că sunt o mămică dublă, adică am o fetiţă şi un băieţel. Fetiţa are 7 ani şi jumătate, iar băieţelul 4 luni. 

Gândul pentru crearea acestui blog mi-a venit demult. Dar timpul nu mi-a permis să îl pun în aplicare. Să creez un blog pentru femei, (dar nu neapărat mame) şi eventual, pentru bărbaţi - tătici, dar clar, aceştia vor fi în număr considerabil mai mic! 

Aveam în minte un blog pe care să scriu unele din sfaturile pe care le-am primit de-a lungul timpului, în cei şapte ani şi jumătate de mămiceală; cu lucrurile noi pe care le-am aflat; cu părerile preconcepute, deseori greşite, pe care mi le-am format ca mamă; cu lucruri testate personal şi lucruri pe care am considerat necesar să le achiziţionez pentru copiii mei. În general, informaţii care ar putea fi interesante pentru unii părinţi. 
Asta fiindcă în ultimul an am fost nevoită să iau multe decizii cu privire la lucrurile care-mi trebuiau pentru noul-născut, care a şi sosit între timp în familie, iar site-urile noastre sunt destul de sărace în comentarii cu privire la  produse pentru bebeluşi sau copii mai mari. Unele decizii au fost bune, însă am luat şi articole care s-au dovedit inutile sau mai puţin utile decât am crezut iniţial. 
Adevărul este că la primul copil nu prea aveam habar cu ce se mânca mămiceala, am cumpărat o grămadă de prostioare care au rămas sigilate sau pe care le-am desfăcut dar nu le-am utilizat nici măcar o dată. Am schimbat 4 cărucioare, în funcţie de vârsta fetiţei mele la momentul schimbării şi de nevoile care apăruseră între timp. Am stat să fierb butoaie întregi de apă când aş fi putut foarte bine să cumpăr un sterilizator, care după părerea mea, nu ar trebui să lipsească din nicio casă cu bebeluş care foloseşte biberoane sau suzete!! Sunt multe exemplele şi intenţionez să o iau uşurel, cu aspectele care mi se par mai importante.
La al doilea copil însă ştiam în mare, care este lista cu cumpărături şi am început să o bifez încă de la începutul sarcinii. Am lăsat la o parte orice superstiţie cu privire la cumpăratul de obiecte necesare pentru bebeluş înainte de naşterea acestuia. La fetiţă aşa am făcut şi am ajuns să regret, din două motive importante: 
1. Am cheltuit foarte mulţi bani deodată şi 
2. Am ales lucruri în grabă sau nu le-am ales eu, ci soţul, fiind deseori nemulţumită, ulterior!

Aşa că, după cum vă spuneam, am ales să cumpăr din timp, lucrurile pe care le-am considerat utile pentru bebe, astfel că la naşterea celui mic eram pregătită cu absolut tot ce-mi trebuia! Şi ce bine a fost, fiindcă m-am putut concentra exclusiv pe noile nevoi ale familiei mele, dedicându-mă în întregime noului membru şi fetiţei care începuse clasa întâi (deci a avut şi ea, o perioadă grea şi plină de schimbări, în care a simţit nevoia să-i fiu alături).



Am dat, în ultimii ani, peste multe bloguri frumoase şi interesante, cărora le-am devenit cititor fidel. Am învăţat o grămadă de lucruri şi încă învăţ, fiindcă am cunoscut virtual mămici tinere, care au o înţelepciune invers proporţională cu vârsta, de la care am luat informaţii noi despre care nu ştiam sau am observat puncte de vedere altfel, pe care nu mi le-aş fi imaginat. De asemenea, de mare ajutor mi-au fost produsele care aveau review-uri (e drept, foarte puţine!), acestea ajutându-mă să aleg mai uşor ce să achiziţionez pentru copiii mei. Drept pentru care, am dorit să ofer şi eu ceva în schimb. 
Aşa că, în funcţie de cum voi avea timp, voi încerca să arunc în spaţiul virtual părerile mele cu privire la ce am enumerat mai sus.


Că tot vorbeam de "dublă", la începutul acestei postări, da, este adevărat, am pus ceva kilograme pe mine de când am născut (da, da, de când am născut, nu în timpul sarcinii), dar despre asta într-o postare viitoare despre care vă promit că va fi delicioasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu