joi, 27 iunie 2013

Cea mai bună soluție pentru scos petele.


Azi am un sfat să vă dau!

Știți care este cea mai bună soluție pentru scos petele rezistente, cele mai rezistente, atât de rezistente încât nici măcar Vanish-ul, Oxi-ul sau acele săpunuri minune cu bilă de bou nu le pot scoate. 

Mai las emoțiile curiozității să vă cuprindă puțin și vă povestesc cum am aflat eu de acest "scoțător" de pete: de pe internet, normal, acesta este sursa mea de informații noi în procent de 80%. Îmi pare grozav de rău că nu mai îmi amintesc unde am citit acestă informație atât de prețioasă, dar promit, dacă mai întâlnesc articolul respectiv, să postez sursa, așa cum fac întotdeauna!

Poate nu aș fi scris niciodată acest articol dacă nu aș fi fost astăzi șocată de o descoperire. Am cumpărat încă de când eram însărcinată o salopetă din aceea groasă, groasă, combinezon de iarnă, pentru bebe, care îi va veni din iarna care vine. După ce am spălat-o, am uscat-o (am zis eu) și am pus-o cu grijă într-o pungă și punga într-o geantă de bagaje, unde mai țin eu hăinuțe mai mari. Numai că, zilele trecute am umblat în geanta aia și am dat și de salopeta care era mucegăită în ultimul hal, cu niște pete grotești ca și când fusese cineva înjunghiat și șters cu ea. Nu-mi imaginez din ce cauză s-au putut face petele alea groaznice, dar cert este că arăta horror! 
Am băgat-o în mașina de spălat, doar pe ea, cu dezinfectant pentru haine, cu o tonă de Vanish și cu muult săpun din bilă de bou (cu care am scos pete de coacăze și de iarbă, deci, foarte,foarte bun!) și la program de 60 de grade (deși pe ea, limita maximă era 40, dar mie mi se păruse prea puțin, oricum nu aveam nimic de pierdut dacă se strica, căci o consideram din start cauză pierdută. După terminarea programului de la mașina de spălat, am scos salopeta și am căutat înfrigurată semnele...
O parte din ele se estompaseră, însă toate erau la locul lor, poate doar puțin mai deschise la culoare. Oricum, în niciun caz bună de folosit! Prietenii mă cunosc și știu că sunt maniacă în ceea ce privește curățenia casei și a hainelor (fără să stresez prințesa însă, să nu le murdărească!). 
Am avut totuși speranță că mai pot face ceva cu ea, din moment ce se mai curățaseră... Am pus-o pe masa de călcat, la uscat. Și am uitat de ea, în balconul pe care-l folosim cel mai puțin. 

A stat la SOARE vreo 5 zile. Efectiv uitasem de ea! Când mi-am reamintit, m-am dus să o iau , ca să o pun la un nou ciclu de spălare.

Și am rămas consternată!!
Fiindcă orice urmă de pată dispăruse, nicio urmă de mucegai, nimic, era ca nouă!
Și mi-am adus aminte de sfatul acela prețios, care a devenit și mai prețios odată ce l-am pus, fără să vreau, în practică:

SOARELE SCOATE CELE MAI REZISTENTE PETE! 

În cazul meu, cel puțin, așa a fost!!
Așa că, pe viitor, puteți încerca și acest sfat, dacă dați de vreo pată încăpățânată! Este cea mai ieftină soluție de scos pete. Mai ales de natură organică (sânge, kk, mucegai, etc).


2 comentarii:

  1. Aneloree, exiata soare si iarna, chiar daca nu la fel de puternic si chiar daca uneori este acoperit de nori. Sunt si iarna zile insorite.

    RăspundețiȘtergere