vineri, 8 noiembrie 2013

O viaţă de omuleţ, DOAR în spital... Putem să-l ajutăm pe Andrei?



Andrei s-a născut în octombrie 2012 şi de atunci, nici măcar pentru o zi, nu a putut să-şi vadă căsuţa, pătuţul pregătit cu drag de părinţi, micile jucării, poate, cumpărate şi ele. Fiindcă a rămas în spital.
Astfel că, Andrei nu a ieşit niciodată din secţia de terapie intensivă a spitalului Maria Curie. Vă puteţi imagina oare, pentru o secundă, cum este viaţa acestui copilaş atât de drăgălaş?? Legat permanent de aparatul care-l ajută să respire? Care nu are loc pentru trăit decât în pătuţul de 70/140 cm din spital? 
Părinţii visează, fiindcă deocamdată, până strâng banii atât pot face, că-l vor lua acasă pe Andrei, că-l vor prezenta rudelor, prietenilor, aşa cum am făcut noi cu bebeluşii noştri atunci când am ieşit din maternitate.
Andrei are nevoie de un aparat de ventilaţie invazivă, pe traheostomă, pentru copii, însă acesta costa mult prea mult pentru posibilităţile familiei. Conform ofertelor firmelor ce le comercializează, preţul unui astfel de aparat se situează în jurul valorii de 11.000 euro, dar pe lângă ventilator, mai este nevoie şi de aparat de aspiraţie, aparat de aerosoli cu accesoriile aferente, convertor de oxigen etc., adica un total de 15.000 de euro (11.000 ventilatorul + 4.000 de euro restul aparaturii)...
Suma strânsă este departe de cea de care are nevoie Andrei. Poate îl putem ajuta să strângă mai mult, ce spuneţi??

Sunt câteva pasaje, pe pagina lui, care m-au impresionat: 
- "... aparent acest copilaş nu plânge. Ei bine nu e aşa, din cauză că este în permanenţă intubat, sunetele lui nu se aud, e mereu linişte, dar pe obrăjiori are lacrimi."
- "E o toamna ploioasa si friguroasa, dar eu nu o simt ... de aici, de pe patutul spitalului. Simt insa caldura cu care ma inconjurati! Am o mie de prieteni! Va multumesc inca o data pentru ajutor si pentru sustinere"
- "Maine este ziua mea! Implinesc un anisor! Un an in care nu am parasit camera de spital nici macar o data.... Imi pare rau ca nu voi fi acasa de ziua mea, dar sper ca acest lucru se va schimba cat de curand!"

Mai multe detalii găsiţi aici: https://www.facebook.com/sansapentruandrei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu