miercuri, 26 iunie 2013

Fără hrană la copil!

Eu, care sunt mereu super pregătită pentru orice. Eu, care am stocuri de câte două-trei bucăți din ce mi-ar trebui. Eu, care nu rămân niciodată "descoperită". Am pățit-o!!
Am terminat punga cu lapte praf și deschid ușița unde-mi țin stocurile de lapte praf. Și să cad din picioare când am văzut doar cutia goală de la cerealele pe care am început să i le dau bebicului. La sân nu mai vrea să sugă și tot ce am în clipa asta (adică 3.10 noaptea) mai sunt aproximativ 90 de ml de lăptic muls acum vreo oră. Deci nici măcar cu asta nu-l pot păcăli prea mult, mai ales că în 5 ore nu se va face destul lăptic cât să sature o burtică de băiețel de 4 luni și jumătate înfometat! Super, nu??

Vă povestesc cum s-a terminat totul mâine. Sunt și eu curioasă cum ne vom descurca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu